Module

Agenda Clienti

Agenda Clienti este un CRM puternic (Customer Relationship Management), adaptat nevoilor dumneavoastra de comunicare si informare, ce va asigura accesul la toate informatiile de care aveti nevoie cu privire la clienti si relatia acestora cu firma dumneavoastra, precum si instrumentele necesare valorificarii acestor informatii. Detalii…

Calendar

Calendar pentru vizite si activitati de service Detalii…

Catalogul de produse

SOLIS gestioneaza un catalog navigabil de produse, in care sunt calculate zilnic preturile recomandate si unde se poate urmari situatia detaliata a stocului. Detalii…

Oferte

Generarea de oferte, personalizate, usor configurabile, salvate in baza de date. Tot aici se poate consulta istoricul tuturor ofertelor facute clientilor. Detalii…

Comenzi

SOLIS – Comenzi este un instrument puternic, adaptat specificului firmelor de distributie si gandit sa ajute la exercitarea rolului de intermediar intre clienti si furnizori. Permite urmarirea in detaliu desfasurarii comenzilor si livrarilor. Detalii…

Contracte

SOLIS Contracte este un modul care permite centralizarea si urmarirea contractelor si a documentelor aditionale, pornind din faza incipienta (redactare, semnare), urmarind derularea contractelor(livrari, preturi), pana la inchiderea acestora sau modificarea prin acte aditionale ori prelungiri. Detalii…

Gestiune

SOLIS asigura gestiunea completa a stocurilor, actualizarea si accesul in timp real la date referitoare la depozite, loturi, cantitati, termene de expirare, precum si generarea si managementul documentelor ce determina miscarea marfurilor. Detalii…

Plati

Modul cu ajutorul caruia puteti urmari platile efectuate de clienti, corelate cu facturile sau comenzile existente in baza de date SOLIS. Detalii…

Comenzi furnizori

SOLIS – Comenzi Furnizori eficientizeaza procesul de aprovizionare, avand un impact pozitiv asupra tuturor celorlalte functii din organizatie. Modulul ofera functionalitati specifice, de un real folos oricarei firme de distributie. Detalii…

Service

Modulul de service a fost dezvoltat pentru managementul activitatii de intretinere a echipamentelor. Cu SOLIS-Service veti putea raspunde intr-un timp foarte scurt solicitarilor clientilor dvs. Detalii…

Solis REPORTS

Planificarea si monitorizarea activitatii firmei are un statut special. Noi i-am acordat importanta cuvenita, dezvoltand acest modul BAM (Business Activity Monitoring) ca unul de sine statator, nu neaparat parte integranta SOLIS. Detalii…

Solis-Shop

Cu Solis-Shop puteti avea propriul dumneavoastra magazin online, usor de administrat, pe baza unui sistem pentru managementul vanzarilor dezvoltat special pentru firme de import si distributie. Detalii…

Comentariile sunt închise.