Agenda Clienti

Agenda Clienti este un CRM puternic (Customer Relationship Management), adaptat nevoilor dumneavoastra de comunicare si informare, ce va asigura accesul la toate informatiile de care aveti nevoie cu privire la clienti si relatia acestora cu firma dumneavostra, precum si instrumentele necesare valorificarii acestor informatii.

Puteti consulta in timp real date despre:

  • clienti actuali si potentiali, cu detalii complete, incluzand: date de contact (telefon, adresa, email, web), categoria client, codul bancar, codul fiscal, reprezentantul de vanzari asociat, observatii generale cu privire la client.
  • persoanele de contact: nume, functie, specific relatie, date de contact (telefon, fax, email, adresa), observatii.
  • agentii si reprezentantii de vanzari: clientii asociati fiecaruia, vizitele facute si rezultatele acestora
  • planificarea si urmarirea vizitelor: cautarea vizitelor pe diferite criterii (client, agent, scop, data inceput/sfarsit, persoana contactata, reminder), planificarea in avans a vizitelor, notificari asupra vizitelor planificate.

Ca structura, Agenda Clienti are parti bine definite, dar totusi strans legate intre ele: veti avea acces imediat la datele pe care le cautati si e veti putea conecta cu toate celelalte informatii din sistem. Modulul CRM are trei sectiuni principale (clienti, persoane, vizite), care la randul lor sunt divizate in subsectiuni, pentru a facilita accesul la functionalitati.

SOLIS Agenda va ofera si posibilitatea realizarii campaniilor de marketing, permitand generarea automata si trimiterea de documente personalizate, faxuri, email-uri sau scrisori clientilor dumneavoastra.

Tot prin intermediul SOLIS agenda puteti consulta rapid situatia la zi a clientilor, cu toate documentele emise, incluzand:  oferte trimise, comenzi, contracte,  situatia platilor sau activitatea de service.

Operatii in cadrul modulului Agenda Clienti:

  • cautarea rapida a clientilor, persoanelor de contact, vizitelor pe baza diferitelor criterii
  • consultarea/actualizarea datelordespre client:
    • date si persoane de contact
    • reprezentatii de vanzari si vizitele efectuate
    • informatii despre concurenta
  • urmarirea situatiei la zi a clientilor: oferte trimise, comenzi, contracte, situatie plati, activitate de service
  • generarea si trimiterea automata de scrisori, fax-uri,  email-uri
  • planificarea si urmarirea vizitelor la clienti
  • realizarea de campanii de marketing

Comentariile sunt închise.