Comenzi

SOLIS – Comenzi este un instrument puternic, adaptat specificului firmelor de distributie si gandit sa ajute la exercitarea rolului de intermediar intre clienti si furnizori. Permite urmarirea in detaliu desfasurarii comenzilor si livrarilor.

Sectiunea Comenzi din cadrul SOLIS aduce solutiile specifice  problemelor care apar in mod curent in cadrul unei firme de distributie. Informatiile sunt prelucrate in vederea simplificarii procesului de vanzare.

Astfel, SOLIS poate calcula cand este cazul sa se faca o comanda externa, prin totalizarea comenzilor de la clienti si a necesarului de stoc optim, pentru un anumit furnizor.

Sunt identificate automat comenzile in derulare pentru care au venit produse pe stoc, iar afisarea stocului contine o lista cu toate comenzile existente pe produs evitandu-se situatiile in care acelasi produs este facturat mai multor clienti.

Operatiile ce se pot efectua in cadrul sectiunii Comenzi:

  • introducerea comenzilor primite, importand automat datele din documente deja existente (oferte, contracte, comenzi mai vechi, licitatii) sau din baza de date
  • editarea comenzilor, usurata prin posibilitatea:
    • consultarii stocurilor detaliate, pentru fiecare produs in parte
    • modificarii listei de produse si a cantitatii comandate
    • modificarii preturilor, in cazul unuia sau mai multor produse
    • stabilirii de alerturi (de instalare, periodice), daca este cazul
  • legatura cu modulul de gestiune, astfel incat sa se poata vedea stocul disponibil in momentul in care un produs este adaugat in comanda
  • confirmarea comenzii
  • urmarirea starilor comenzilor, prin atribuirea de stausuri specifice: initiata / livrata partial / livrata integral / suspendata pentru neplata / anulata
  • emiterea si gestionarea de documente aditionale comenzilor, care pot modifica stocurile: bonuri de comanda, rezervari, procese verbale
  • printarea facturilor si urmarirea platilor
  • identificare livrarilor: SOLIS genereaza lista comenzilor in derulare pentru care au venit produse pe stoc
  • consultarea istoricului tuturor comenzilor primite, per client

Cu SOLIS – Comenzi veti avea in timp real o viziune clara asupra comenzilor, prin urmarirea statusului fiecareia sau prin consultarea istoricului tuturor comenzilor primite de la clienti.

Facturare

Set complet de functionalitati ce permite generarea documentelor fiscale in conformitate cu standardele UE si gestionarea mai rapida si mai sigura a acestora.

Aceasta sectiune permite generarea de notificari de livrare, pentru comenzile curente ale clientilor, atunci cand marfa intra pe stoc.

In urma interogarii pe baza unuia sau mai multor criterii (producator / reprezentant de vanzari / judet / client / interval de timp), SOLIS genereaza o lista cu comenzi de onorat, in ordinea cronologica a intrarii acestora.

Pentru fiecare atentionare afisata, exista posibilitatea adaugarii unui bon de comanda, completat automat de sistem cu maximul de cantitati ce poate fi livrat, si se poate printa factura.

Solis va ofera certitudinea ca nicio comanda mai veche nu va fi uitata, cantitatile facturate vor fi intotdeauna cele corecte, iar timpul de raspuns va fi minim.

Forma de prezentare a documentelor de livrare este in intregime la dispozitia dvs: puteti adauga logo-ul firmei, diverse forme de incadrare sau un watermark de fundal. Manipularea facturilor si a avizelor de transfer va fi facilitata de posibilitatea expedierii in format pdf, a stocarii acestora in baza de date sau a realizarii de rapoarte de vanzari si plati.

Functionalitati:

  • lista comenzilor cu produse pe stoc, ce pot fi livrate total sau partial
  • generare automata a facturilor si documentelor aditionale
  • istoric complet al caturilor la fiecare comanda
  • urmarirea comenzilor livrate partial pe baza facturilor emise
  • urmarirea platilor facturilor prin modulul de plati


Pentru detalii puteti parcurge varianta demo on-line SOLIS, disponibila aici.

Comentariile sunt închise.