Service

Modulul de Service din SOLIS este o platforma completa pentru managementul activitatii departamentului de service:

  • beneficiaza de intreaga baza de date SOLIS
  • centralizeaza informatiile specifice activitatii de service: sesizari de service, interventii, echipamente, contracte de service, piese de schimb, istoric de service
  • ofera legaturi rapide la informatii complementare din baza de date
  • ofera o interfata web pentru clienti, cu ajutorul careia acestia pot introduce si urmari sesizarile de service si pot vizualiza istoricul interventiilor de service
  • ofera acces web securizat utilizatorilor departamentului
  • permite automatizarea unor procese de rutina
  • este interactiv si trimite notificari automate pe email sau sms

Astfel, Solis asigura un sistem unitar, pe baza caruia se poate desfasura planificare clara a sarcinilor si o comunicare constanta cu clientul.

O prezentare detaliata Solis Service gasiti aici, precum si in sectiunea Downloads, impreuna cu prezentarea schematica si generala a sistemului.

Cum functioneaza:

  • sesizarea: colegii de la vanzari, clientii sau chiar Solis (urmarind contractele de service) inregistreaza o sesizare catre departamentul de service
  • comunicarea:  se pot inregistra comentarii cu privire la sesizare atat de catre agentii de service, cat si de catre clienti
  • programarea: o interventie se poate programa in avans, se poate atribui unuia sau mai multor ingineri si apare in calendarul de service.
  • alertarea: Solis trimite notificari cu o zi inainte de interventiile programate, pe email sau prin sms. De asemenea, se trimit notificari ori de cate ori o sesizare sau o interventie este adaugata, editata sau comentata.
  • efectuarea: efectuati interventia si adaugati in Solis detaliile si documentele aferente
  • istoric si raportare: toate datele raman in Solis si pot fi accesate oricand. Se pot face raportari complexe si cautari dupa multiple criterii
  • drepturi clienti: clientii dumneavoastra care au un cont de suport si au acces la interfata de service online vad doar datele legate de propriile echipamente si nu pot face modificari in sistem.

Personalizare:

  • gradul de severitate, statusul si tipul unei sesizari sunt configurabile.
  • puteti opta ca doar anumiti utilizatorii din Solis sa apara in modulul de service.

Automatizare:

Solis va permite sa automatizati o parte din pasii specifici activitatii de urmarire a serviciilor post-vanzare. Castigati timp si evitati erorile cu Solis:

  • instalare la comanda: in momentul in care o comanda a unui client este adaugata, se poate initia o sesizare de instalare, daca respectiva comanda contine echipamente. Cu un singur click, colegii de la service vor vedea noua solicitare si o pot programa in consecinta.
  • actualizare istoric client: la adaugarea unei facturi pentru un produs de tip echipament, produsul respectiv este adaugat automat in fisa clientului. Din acest moment, noul echipament va fi luat in evidenta modulului de service
  • automatizare contracte: Solis va trimite notificari de intretinere pentru echipamentele care fac obiectul unui contract de suport, in functie de frecventa reviziilor stabilita in contract.
  • notificari automate: Solis va aminteste de contractele de service si de interventiile programate in avans, pe email sau SMS. Ori de cate ori se adauga, modifica sau comenteaza o sesizare sau interventie Solis trimite notificari catre persoanele interesate.

Functionalitati de baza:

  • serie unica – in sistem fiecare echipament poate fi identificat pe baza de serie si are un istoric ce contine toate interventiile de service si toate documentele atasate.
  • istoric client – in pagina de detalii a fiecarui client gasiti, pe langa toate celelalte date, si lista echipamentelor care se afla la respectivul client.
  • sisteme de echipamente – solis permite gruparea mai multor echipamente intr-un singur sistem. Desi fiecare echipament poate fi tratat separat, modulul de service permite si interventii asupra intregului sistem
  • istoric individual – fiecare echipament din Solis are propriul istoric, complet, rezultat al folosirii modulului de service: puteti vedea toate interventiile asupra echipamentului, de la prima instalare si certificatul original de garantie, pana la fiecare proces verbal atasat
  • actualizarea sistemelelor – ori de cate ori este necesar, Solis va permite sa actualizati componenta unui sistem de echipamente de la client: puteti adauga, scoate sau schimba in sistem unul din echipamente
  • interventii – interventiile pot fi detaliate pe echipamente si pot contine ca atasament certificate de garantie, procese verbale de service, de punere in functiune, manuale sau orice documente electronice
  • criterii de sortare – puteti filtra datele din baza de date dupa multiple criterii. Puteti sorta sesizarile, interventiile, contractele sau echipamentele astfel incat sa obtineti exact informatiile de care aveti nevoie

esizari de service, interventii, echipamente, contracte de service

Comentariile sunt închise.