Notificari automate

Solis poate trimite automat notificari de service pentru a asigura eficienta in relatiile cu clientii.

Astfel, pentru conturile de suport din noul modul de service, se  trimit notificari automate pe email (sau sms) atunci cand:

  • un client introduce o sesizare de service (catre departamentul de service, pentru confirmare/programare)
  • un client/inginer adauga un comentariu sau editeaza o sesizare mai veche (catre client/inginer)
  • are loc o interventie (catre client/inginer)
  • este rezolvata o sesizare (catre client/inginer)

Modulul general de notificari din Solis permite trimiterea de mesaje atunci cand are loc un anumit eveniment:

  • se apropie data unei revizii, conform unui contract de service (catre departamentul de service)
  • exista o interventie programata a doua zi (catre inginer)
  • trebuie reinnoit un contract (catre departamentul de service), etc.
Acest articol a fost publicat în Noutati si actualizari. Salvează legătura permanentă.

Comentariile sunt închise.