SOLIS Shop

Cu Solis-Shop puteti avea propriul dumneavoastra magazin online, usor de administrat, pe baza unui sistem pentru managementul vanzarilor dezvoltat special pentru firme de import si distributie.

Dupa 7 ani de experienta activa in domeniul automatizarii vanzarilor si zeci de implementari ale sistemului Solis CRM + SFA, intelegem ce inseamna eficienta in vanzari.

De aceea am dezvoltat Solis-Shop, un instrument pentru managementul comenzilor online, orientat ca si Solis, catre activitatea de import si distributie de echipamente. Prin integrarea cu Solis, puteti beneficia atat de o buna vizibilitate in spatiul online, prin magazinul dvs. virtual, cat si de o solutie specializata pentru activitatea de back-office, si cel mai important, de corelarea intre cele doua sisteme atat de necesare.

Solis-Shop implica automatizarea unor procese intregi, permitandu-va astfel sa economisiti timp si resurse:

  • Ofertare
    Catalogul online integrat cu agenda de clienti reprezinta cea mai eficienta metoda de a va prezenta oferta de produse. In special in cazul clientilor fideli, cand ofertele detaliate nu mai sunt necesare inainte de fiecare comanda, dar acestia trebuie sa fie informati cu privire la produse si preturi, Solis-Shop este solutia ideala. Prezentand fiecarui client produse si preturi corespunzatoare statutului acestuia, sistemul preia intreaga etapa de ofertare necesara in activitatea de vanzare.
  • Inregistrare de comenzi
    Comenzile online ale clientilor sunt inregistrate automat, deja completate cu datele de identificare necesare facturarii si livrarii, precum si cu lista de produse si cantitatile aferente. La un click distanta se afla fie prima factura, completata automat conform stocului, fie comanda catre furnizor.
  • Colectare de date
    Toate datele de identificare si contact sunt completate si actualizate de client. Tot ce trebuie facut este sa activati clientul ca utilizator si sa ii acordati statutul corespunzator. Din acest moment, informatiile clientului vor fi editate de el insusi, la fiecare noua comanda.


Dintre functionalitatile Solis-Shop:

  • Catalog unic de produse – administrati un catalog de produse unic, actualizat in timp real, atat pentru magazinul online, cat si pentru activitatea dvs. interna (backoffice). Puteti folosi descrieri diferite si imagini ale produselor pentru catalogul online, insa ce este cel mai important este ca veti avea o clasificare unica, mereu la zi, fara diferente in privinta disponibilitatii produselor sau claselor de preturi. Clientii pot sa se informeze singuri asupra produselor si preturilor inainte de a contacta un reprezentant de vanzari.
  • Conturi de utilizator – clientii dvs. se pot inregistra singuri ca utilizatori ai magazinului online. Datele acestora sunt preluate in sistem, iar fiecare din clientii noi va avea propriul cont, in care se vor cumula informatiile legate de comenzi, livrari, locatii, persoane, etc. Etapa preliminara de colectare a datelor este astfel inlaturata, fiecare utilizator fiind responsabil de actualizarea informatiilor din contul personal.
  • Drepturi de acces - va puteti organiza clientii in mai multe categorii cu drepturi speciale. Distribuitorii, clientii finali sau alte tipuri de parteneri vor accesa fiecare informatiile corespunzatoare statutului lor: liste de preturi, categorii de produse, stocuri, etc. De asemenea, puteti opta pentru a activa automat anumite tipuri de clienti (de exemplu persoane fizice) sau pentru a verifica si activa manual un cont.
  • Comenzi online – cu Solis-Shop clientii pot comanda online, prin internet, simplu si rapid. Comenzile sunt inregistrate automat si pot fi procesate direct in Solis. Toate informatiile din comenzile online sunt preluate si in pagina clientului, astfel ca veti avea mereu informatii  actualizate. Modulul de comenzi al Solis permite urmarirea detaliata a fiecarei comenzi, coreland comenzile externe si stocurile si livrarile.
  • Alertare – Solis-Shop poate fi configurat sa trimita mesaje de atentionare in anumite situatii. De exemplu, in cazul in care cosul cu produse al unul client depaseste o anumita valoare, chiar daca acesta nu finalizeaza comanda in sesiunea curenta, sistemul poate trimite un email cu link la pagina clientului.
  • Istoric complet – ca urmare a folosirii Solis-Shop, veti obtine o baza de date completa, cu toti clientii si clientii potentiali si istoricul acestora.
  • Fidelizare – clientii pot urmari derularea comenzilor, in timp real. Au la dispozitie un consilier de vanzari virtual 24/7. De asemenea, la fiecare noua inregistrare, se poate relua sesiunea anterioara.
  • Sistem integrat - SOLIS-Shop este integrat cu toate celelalte module Solis, pentru un mai bun control al informatiei: Agenda, Comenzi, Contracte, Livrari, Service, Furnizori, Rapoarte

Comentariile sunt închise.