Caractere unicode

In oferta comerciala se poate introduce orice fel de caracter special.

Acestea pot fi preluate din descrierile produselor din catalog sau completate in campurile de note sau observatii ale documentului.

Publicat în Uncategorized | Lasă un comentariu

Titlu PV

Titlurile proceselor verbale inregistrate in sistem pot fi acum editate la adaugarea documentului. In varianta anterioara, titlul era implicit “Proces Verbal”.

Publicat în Uncategorized | Lasă un comentariu

Documente contracte

La contractele comerciale, ca si la oferte, se pot incarca documente externe, care vor ramane in baza de date, in istoricul clientului.

Astfel, puteti avea oricand accesibila forma semnata a contractului, scanata sau puteti consulta anexe, acte aditionale, forme preliminarii ale contractului, etc.

Publicat în Uncategorized | Lasă un comentariu

Grupuri de clienti

Pe langa modalitatile clasice de clasificare a clientilor in clase si categorii (tip institutie), in SOLIS clientii se pot grupa si in functie de interesul potential sau manifestat pentru anumite tipuri de produse si servicii.

Grupurile de clienti astfel construite se pot folosi in trimiterea de comunicari electronice sau in sortarea datelor in interfata sau rapoarte.

In pagina de editare a detaliilor unui client se pot selecta unul sau mai multe grupuri in care se inscrie clientul respectiv (client potential al furnizorului X, client TIB, etc.).

Publicat în Uncategorized | Lasă un comentariu

Urmarirea vizitelor

Pentru fiecare vizita la client, se poate nota componenta echipei care a efectuat vizita. Astfel, in cazul in care o vizita a fost efectuata de altcineva decat agentul alocat unui client, sau chiar de mai multe persoane, toti acestia pot primi notificari reminder pentru vizita respectiva.

Forma anterioara a campului “Efectuata de” (text liber) a fost inlocuita cu o lista de reprezentanti din care se pot selecta cei care au luat parte la eveniment (implicit cei care vor fi notificati cu privire la acesta). 

Astfel, raportarea activitatii utilizatorilor este mai detaliata, pe doua directii: rezultatele obtinute cu clientii proprii si participarea la alte evenimente.

Publicat în Uncategorized | Lasă un comentariu

Drepturi de acces

Pentru a controla mai simplu accesul la informatiile din baza de date SOLIS, noua versiune permite acordarea drepturilor de acces pe zone sau judete.

In sectiunea de administrare se pot defini zone de interes, fiecare reprezentand o lista de judete, pe baza carora se definesc rolurile utilizatorilor sistemului.

Acestia vor avea acces doar la clientii din zona sau zonele atribuite si implicit doar la evenimentele si documentele legate de acestia.

Intr-un mod similar se definesc si drepturile de utilizare a sistemului. In sectiunea de administrare se pot inregistra roluri care sa permita doar anumite operatiuni in sistem, corespunzatoare sarcinilor fiecarui utilizator.

Publicat în Uncategorized | Lasă un comentariu

Rapoarte noi

Acum in lista rapoartelor SOLIS:

  • Raport produse pe drum: un raport specific pentru urmarirea marfii comandate extern, care nu a
    ajuns inca pe stoc, avand ca baza comenzile externe dintr-un interval
    de timp. In lista de produse a unei comenzi catre furnizor puteti  seta data estimata a sosirii, pentru intreaga comanda sau pentru fiecare produs. Raportul contine date de identificare a produsului si comenzii externe, cantitatea livrata si restul de livrat, valoarea ramasa si data estimata a sosirii.
  • Raport expirare loturi: un raport ce contine loturile de produse cu termenul de valabilitate depasit. Are la baza datele introduse la inregistrarea NIR. Contine date de identificare a produsului (cod, nume, prezentare, UM), depozitul si lotul (nume si id), stocul curent,  valoarea tuturor produselor din lot.
  • Raport adaos comercial facturi: raport valoric, contine date despre facturi si calculeaza subtotaluri. Contine date de identificare clienti (numa, cod), numarul facturii si data,  valoarea totala a facturii, valoarea marfii, valoarea adaosului comercial, procentul reprezentat de adaosul comercial. Pentru fiecare din coloanele “Valoare factura”, “Valoare marfa”, “Valoare adaos” se calculeaza totalul.
  • Raport de garantii de participare si buna executie: raport centralizator pentru garantiile de participare si buna executie. Contine date despre clienti (nume, id),  tipul garantiei, statusul acesteia,  valoarea, data si tipul platii,  scadenta si data rambursarii.  Are la baza datele introduse in sectiunea speciala “Garantii”, in pagina fiecarui client.
Publicat în Uncategorized | Lasă un comentariu

Urmarirea sosirii produselor

Daca in versiunea anterioara data estimata a sosirii prduselor de la furnizor se seta la nivel de comanda, acum aveti posibilitatea de a urmari acest aspect pentru fiecare produs in parte.

In lista de produse a comenzii externe puteti marca produsele cu date de sosire diferite folosind campul calendar special inserat.

Ca si in versiunea precedenta, data estimata a sosirii produselor dintr-o comanda externa este preluata in pagina de stoc a fiecarui produs.

Mai mult, aveti la dispozitie un raport specific pentru urmarirea marfii comandate extern, care nu a ajuns inca pe stoc, avand ca baza comenzile externe dintr-un interval de timp

Veti beneficia astfel de informatii cat se poate de complete legate de circulatia marfurilor.

Publicat în Uncategorized | Lasă un comentariu

Comanda externa

Noua varianta printabila a comenzii externe se aseamana intr-o mai mare masura cu varianta printabila a unei oferte SOLIS standard.

Headerul si footerul formularului sunt preluate din sectiunea de administrare – Resurse si pot fi editate ori de cate ori este cazul.

Aceasta este doar una dintre noile modificari legate de comenzile externe.

Vezi si urmarirea sosirii produselor de la furnizor.

Publicat în Uncategorized | Lasă un comentariu

Ordonare produse

Spre deosebire de vechea versiune, in care produsele sunt ordonate in oferta in functie de furnizor, categorie si numarul de ordine, acum aveti posibilitatea de a ordona lista de produse ori de cate ori aveti nevoie.

Folositi sagetile din prima coloana a listei pentru a modifica pozitia unui produs. Modificarile se regasesc in forma printabila a ofertei.

Publicat în Uncategorized | Lasă un comentariu