Optimizare plati

Modulul de plati a fost optimizat prin verificarea totalului platilor partiale. In cazul in care se adauga o noua plata partiala, care cumulata cu restul platilor deja adaugate unei facturi depaseste valoarea totala a acesteia, apare un mesaj de atentionare cu privire la total.

Publicat în Uncategorized | Comentarii oprite

O solutie web pentru managementul afacerii

Compania de consultanta in management McKinsey&Co. a realizat in decembrie 2010 un studiu de amploare despre impactul implementarii de solutii web in mediul business, cu rezultate surprinzatoare. Conform acestui studiu:

  • informatia este mai accesibila si  circula mai usor in cadrul organizatiilor (cresterea accesului la informatie cu 77% )
  • satisfactia clientilor creste cu 50%
  • eficacitatea campaniilor de marketing creste cu 63%
  • costurile de transport scad cu 29%
  • creste venitul cu pana la 24%

Date preluate de la http://www.mckinseyquarterly.com/

De noua ani Solis este solutia web completa pentru managementul vanzarilor si relatiilor cu clientii.

                                         

Contactati-ne pentru ofertele speciale cu ocazia implinirii a 9 ani de Solis.

Mai multe informatii:

Publicat în Noutati si actualizari | Comentarii oprite

Solis: oferta speciala pentru consolidarea vanzarilor

Daca in urma cu cativa ani vanzarile mergeau struna, acum rezultatele se obtin de catre cei mai ambitiosi, muncitori si bine pregatiti. Este cu atat mai evidenta nevoia pentru:

  • o baza de date care sa contina totul despre clienti, de la primul lead pana la ultima comanda, trecand prind vizite, oferte, negocieri, contracte, comenzi, facturi si activitate de service
  • o aplicatie inteligenta accesibila online 24×7 care sa exploateze cat mai eficient aceasta baza printr-o interfata intuitiva si simpla
  • un instrument care sa asigure exploatarea tuturor oportunitatilor aparute
  • o solutie care sa se adapteze usor noilor idei de diversificare a afacerii si sa ajute la punerea in practica a acestor idei

                                                  

Puteti avea chiar acum solutia gandita special pentru domeniul importului si distributiei de aparatura, echipamente si consumabile.

Cu ocazia a 9 ani de Solis, platiti acum doar avansul si restul la anul. Va puteti permite sa folositi acum solutia de care aveti nevoie. In plus, la noua licente comandate, a zecea o primiti gratis.

Va stam la dispozitie pentru o prezentare SOLIS, un demo online sau pentru orice intrebari legate de avantajele unei solutii CRM-SFA.

Mai multe informatii:

 

Publicat în Noutati si actualizari | Comentarii oprite

Mergeti la tinta cu Solis

Mergi la tinta cu SOLIS

Mergi la tinta cu SOLIS

Cu Solis CRM profitati de toate oportunitatile si va orientati catre clientii cei mai potriviti. Aplicati criteriile proprii si organizati-va in abordarea pietei prin:

  • impartirea clientilor si prospectilor pe clase de importanta, domenii de activitate, grupuri generale
  • trimiterea de comunicari pe email catre grupuri tinta de clienti
  • generare rapida de rapoarte dinamice despre clienti si activitatea de marketing
  • generarea si pastrarea unitara in baza de date a tuturor ofertelor
  • notificari si alerturi automate pe email catre reprezentantii de vanzari cu activitatile planificate
  • rapoarte de activitate
  • access online securizat 24×7 din orice browser web printr-o interfata simpla si intuitiva

Va stam la dispozitie pentru o prezentare SOLIS, un demo online sau pentru orice intrebari legate de avantajele unei solutii CRM-SFA.

Mai multe detalii

Publicat în Uncategorized | Lasă un comentariu

Vanzari cu SOLIS

Procesul de vanzare este foarte important. Scopul unui software de managenet al relatiei cu clientii este de a oferi raspunsurile la intrebarile cheie legate de procesul de vanzare:

  • cati clienti potentiali nu au fost contactati niciodata (si mai ales, care)?
  • cati clienti importanti nu au fost vizitati in ultimele n luni?
  • cate lead-uri s-au concretizat in oferte si cate oferte in comenzi?
  • care este situatia generala? Dar pe reprezentant de vanzari?

Cititi in continuare cum puteti afla raspunsurile la aceste intrebari cu SOLIS.

Publicat în Uncategorized | Comentarii oprite

Solis pe scurt

SOLIS este o solutie CRM (gestiunea relatiei cu clientii) si SFA (automatizarea fortei de vanzare) pentru managementul performant al relatiei dintre firma, clientii, partenerii si furnizorii acesteia.

SOLIS a fost special dezvoltat pentru firme de import si distributie de aparatura, echipamente si consumabile, oferind o solutie unitara pentru intreaga activitate comerciala, de la prospectarea pietei pana la urmarirea serviciilor post-vanzare.

Concret, Solis ofera:

  • Un sistem CRM: toata informatia referitoare la interactiunea dintre firma si clienti este centralizata eficient, intr-o baza de date unica, fiind oricand la dispozitia echipei, simplu si rapid.
  • Un sistem SFA: cu SOLIS automatizati activitatea de vanzare, urmarind Oferte, Comenzi Clienti, Comenzi Furnizori, Facturi, Plati, Avize, Contracte, Interventii de service, etc. Centralizarea acestor date creeaza automat fise de client complete si actualizate.
  • Raportare: in orice moment puteti vedea rapoarte privind situatia activitatii, clientilor, ofertelor, comenzilor, platilor, etc., actualizate automat.
  • Accesibilitate: aplicatia este accesibila prin internet, online, de oriunde, in mod securizat

Implementare SOLIS:

Cautam intotdeauna solutia optima tinand cont de modulele necesare, implementare, migrarea datelor din alte sisteme si numarul de utilizatori (licente). Va oferim instruire gratuita și asistenta tehnica specializata.

Cum sa alegeti solutia potrivita?

Cu 9 ani de experienta in implementari CRM, definim impreuna cu dumneavoastra solutia care va ofera functionalitatile dorite: CRM (agenda de clienti, vizite, agenti), Catalog de produse, Ofertare, Comenzi clienti, Furnizori, Gestiune, Plati, Service de echipamente, Contracte, Notificari pe email, Shop Online.

Va stam la dispozitie pentru o prezentare SOLIS, un demo online sau pentru orice intrebari legate de avantajele unei solutii CRM-SFA.

Mai multe informatii:

Publicat în Noutati si actualizari | Comentarii oprite

Optimizarea catalog de produse

Catalogul Solis a fost optimizat cu noi functionalitati de cautare si afisare.

Cautarea este acum mai flexibila. Pe langa functionalitatile de cautare care permit filtrarea produselor dupa nume, cod sau fragmente din acestea, acum puteti cauta dupa anumiti termeni in mai multe campuri din fisa de produs in acelasi timp.

Astfel, cautarea dupa nume a devenit un camp de cautare text in care puteti introduce mai multi termeni de sortare din numele, codul sau descrierea produsului. Termenii de cautare pot fi in forma completa sau partiala, iar rezultatele cautarii vor cuprinde produsele care contin toate fragmentele respective.

De asemenea, afisarea rezultatelor cautarii a fost imbunatatita prin afisarea intregii cai de acces la produsele respective. Afisarea anterioara era una grafica, bazata pe nivele de categorii.

Publicat în Uncategorized | Comentarii oprite

Noutati la NIR-uri

O noua functionalitate Solis va permite editarea NIR-urilor deja emise. Acum se pot modifica atat preturile de intrare, cat si loturile in care intra marfa de pe NIR, pe langa detaliile care erau deja editabile in versiunea anterioara: data, documente insotitoare, costuri adaugate, etc.

Pentru inlesnirea adaugarii marfii pe stoc, la selectia loturilor disponibile pentru un anumit cod de produs se afiseaza, pe langa numele si data lotului, si stocul aferent lotului. Astfel ca l aadaugarea unui produs pe stoc, veti avea o imagine foarte clara asupra situatiei curente de stoc.

De asemenea, ca o masura suplimentara de verificare a datelor introduse, la adaugarea sau editarea unui nir, se afiseaza totalul curent al intregului document.

Publicat în Uncategorized | Comentarii oprite

Calcul scadenta facturi

In calculul scadentei facturilor din Solis, se foloseste una dintre urmatoarele valori (in functie de prioritate):

  • daca respectiva comanda este asociata unui contract care are precizat numarul de zile pana la scadenta, valoarea se ia din contract
  • daca exista completat campul “zile plata” per client, atunci se foloseste valoarea din proprietatile clientului
  • daca exista constanta cu numele “SCADENTA” in Admin-Constante (contine o valoare numar intreg, valabila pentru toti clientii), scadenta se calculeaza cu ajutorul acesteia
  • in oricare dintre cazuri, se poate edita manual valoarea preluata, in detaliile facturii
Publicat în Uncategorized | Comentarii oprite

Lista configurabila delegati

Delegatii care apar in mod constant pe documente se pot prelua acum dintr-o lista predefinita. In modulul de administrare se pot defini delegatii si datele de indentificare ale acestora (CNP, numar si serie act de identitate, numarul de inmatriculare al masinii), acestia fiind apoi disponibili pentru selectie dintr-o lista completa.

Ramane in continuare valabila optiunea de a introduce manual un delegat, folosind campurile dedicate.

Publicat în Uncategorized | Lasă un comentariu