Raport de continut pentru grupuri

Grupurile de clienti si persoane de contact adaugate in solis pot fi acum urmarite mai usor. Pentru fiecare grup, pe langa numarul de firme listate, se poate consulta un raport de continut.

Astfel, datele care pana acum au fost accesibile din modulul Clienti vor putea fi consultate direct din Administrare Grupuri, prin aplicatia de raportare. Pentru fiecare grup, Solis genereaza un raport de clienti sau persoane de contact, deja filtrat, in formatul dinamic al Solis Reports.

Publicat în Noutati si actualizari | Comentarii oprite

Delay default la trimitere emailuri

Acum puteti organiza mai bine trimiterea automata de emailuri din Solis. Pentru o mai buna coordonare cu serverul de email, se poate defini un interval minim intre trimiterea a doua mesaje automate. Astfel sunt evitate posibilele conflicte intre setarile celor doua sisteme. Valoarea intervalului se poate seta in modulul de administrare, in secunde, si ramane valabila pentru toate trimiterile, pana la urmatoarea modificare.

Publicat în Noutati si actualizari | Comentarii oprite

Notificari prin SMS

Informatiile ajung instant la cei vizati, direct pe telefon.

Un simplu SMS trimis automat de SOLIS contine informatii despre planificare vizite, sesizari si interventii de service, etc. In plus fata de sistemul de notificari prin email, alerturile prin SMS acopera orice situatie in care o notificare trebuie sa ajunga cat mai repede la destinatar (manager, reprezentant de vanzari sau inginer de service, client)

Beneficiati de avantajele SOLIS, notificari prin SMS:

  • mai clar: notificari concise direct pe mobil
  • mai rapid: notificarea este trimisa chiar in momentul in care se produce evenimentul
  • mai simplu: mai putine hartii, clienti mai informati

Va stam la dispozitie pentru o prezentare SOLIS, un demo online sau pentru orice alte intrebari legate de avantajele unei solutii CRM-SFA.

Mai multe informatii:

Publicat în Noutati si actualizari | Comentarii oprite

Notificari zile de nastere

Solis poate fi configurat sa trimita notificari legate de zilele de nastere ale clienitlor din baza de date.

Sistemul de notificari automate poate fi configurate sa trimita mesaje cu legaturi directe la informatiile complete din Solis, atunci cand in baza de date se produc anumite evenimente.

Una dintre optiunile cele mai populare a fost reminderul aniversarilor, prin care puteti fi notificat la inceputul zilei cu privire la contactele care isi serbeaza ziua de nastere.

Publicat în Uncategorized | Comentarii oprite

Comenzi de piese de schimb

Odata cu dezvoltarea modulului de service din Solis, s-a impus necesitatea tratarii diferentiate a comenzilor pentru piese de schimb.

Astfel, exista acum posibilitatea de a adauga si consulta o comanda de piese de schimb direct din interventia de service de care este legata. Comenzile de service si interventiile sau sesizarile de service sunt astfel conectate foarte clar si pot fi urmarite foarte usor.

Publicat în Uncategorized | Comentarii oprite

Tipuri de contracte

In noua versiune Solis, am introdus posibilitatea definirii interne a tipurilor de contracte utilizate. PE langa tipurile default din Solis, se pot adauga oricate alte tipuri de contracte, pentru o mai buna urmarire a acestora. In acelasi mod, se poate defini propria lista de contracte, renuntand la cele initiale ale sistemului.

Exista, de asemenea, posibilitatea categorisirii contractelor pe un nivel suplimentar, prin campul “Ca urmare”, si acesta complet editabil intern.

Campurile de acest tip va permit sa efectuati sortari de date complexe, atat in Solis, cat si in modulul de raportare.

Publicat în Uncategorized | Comentarii oprite

Camp suplimentar la factura

Am adaugat posibilitatea folosirii unui camp intern pentru anumite observatii legate de o factura. Campul text permite introducerea detaliilor legate de un document (data estimata a platii, persoana de contact, alte informatii alternative sau de interes intern), insa nu apare in forma printabila a facturii.

Acest lucru va permite spre exemplu sa folositi campul respectiv in rapoartele de facturi sau plati, pentru informatii mai detaliate.

Publicat în Noutati si actualizari | Comentarii oprite

Link-uri rapide intre Solis si Solis Reports

In noile versiuni Solis, puteti opta pentru link-uri rapide catre rapoarte direct legate de pagina in care va aflati in Solis.

Astfel, puteti obtine sub forma de raport dinamic orice lista din cadrul aplicatiei, cu un singur click: raport cu produsele dintr-o comanda, raport cu produsele dintr-o oferta, cu preturile si adaosurile comerciale, raport cu clientii si persoanele de contact dintr-un grup si asa mai departe.

Desi aceste informatii erau disponibile si in versiunile anterioare, link-urile rapide asigura o mai buna asociere intre cele doua sisteme si o abordare mai rapida a datelor deja sortate contextual.

Publicat în Noutati si actualizari | Comentarii oprite

Lansare noua versiune Modul de Service

Solis creste odata cu dumneavoastra.

Modulul de Service Versiunea 2011 vine in intampinarea departamentelor de service de echipamente, gestionand:

  • sesizari de service
  • interventii de service
  • echipamente  clienti
  • contracte de service
  • notificari automate pe email si SMS
  • rapoarte de service: fiabilitate echipamente, calendar interventii, timp de rezolvare sesizari, piese de schimb utilizate etc.

In plus am dezvoltat Solis Online Service, o interfata web pentru clienti oferindu-le posibilitatea de raportare si monitorizare in timp real a incidentelor de service.

Un document detaliat de prezentare a modulului de service este disponibil la: http://www.solis.ro/wp-content/uploads/2011/03/PrezentareService.pdf

Un demo online al modulului de service este accesibil 24/7 la:
http://devel.nemesisit.ro/vanzari/vanzari?service=page/CautaAlert

Multumim pentru interesul acordat si va stam la dispozitie cu mai multe detalii.

Publicat în Noutati si actualizari | Comentarii oprite

Functionalitati optionale

Noul modul de service din SOLIS este acum mult mai flexibil. In functie de nevoile Dvs. de urmarire a activitatii de service, puteti opta pentru un cadru de lucru mai simplu sau mai detaliat.

Doriti sa urmariti doar evenimentele de service ale fiecarui inginer sau vreti sa gestionati inclusiv documentele rezultate? Este mai importanta planificarea activitatii sau aveti nevoie de un sistem care sa tina evidenta stricta a fiecarui echipament luat in service? Vi se pare util sa puteti lega o vizita comerciala (email, telefon, la sediul clientului) de un anumit echipament sau aceasta optiune nu este necesara in cazul Dvs.?

Solis Service este configurabil si ne permite sa va oferim un cadru de lucru adaptat specificului Dvs.

Publicat în Noutati si actualizari | Comentarii oprite