Dezvoltari recente

Adaugarea si editarea unei interventii de service este acum mai facila. Echipamentele implicate pot fi adaugate nu doar la adaugarea evenimentului, ci si la editarea acestuia. De asemenea, statusul fiecarui echipament asupra caruia s-a intervenit se poate actualiza direct in interventie. Pe baza acestor informatii, sistemul actualizeaza automat baza de date, inchizand toate interventiile de service care implica doar echipamente functionale.

Publicat în Noutati si actualizari | Comentarii oprite

Extindere Service

Modulul de Service a fost extins astfel incat sa poata fi folosit ca o aplicatie de sine statatoare si sa automatizeze procesele caracteristice activitatilor post-vanzare.

Astfel, de la o interfata disponibila clientilor, direct legata la  Solis, si pana la o mai buna organizare a sarcinilor pe plan intern, modulul de service a fost regandit si pliat pe specificul clentilor nostri: vanzare si intretinere de aparatura si echipamente. Detalii despre modificari in sectiunea “Noutati si actualizari“.

Publicat în Uncategorized | Comentarii oprite

Interfata service clienti

Solis poate asigura acum o interfata dedicata clientilor pentru urmarirea activitatii de service.

Clientii dvs. pot avea acces securizat la o interfata care le permite inregistrarea de sesizari de service si urmarirea istoricului propriu. Noua interfata permite comunicarea clara cu echipa de service, printr-un sistem de comentarii si notificari automate. Orice detaliu introdus pe plan intern este vizibil si in pagina clientului si orice comentariu nou introdus de client este trimis automat catre persoanele implicate in rezolvarea sesizarii.

Clientii au la dispozitie doar date din fisa de client pentru a completa sesizarile. Echipamentele si sistemele, adresele, tipurile de solicitari sunt sub forma de liste verticale.

Clientii pot consulta intervetiile vechi, documentele asociate echipamentelor (certificate de garantie, fise tehnice, procese verbale de service, etc), statusul fiecarei solicitari si primesc nitoficari automate pe email sau prin sms la fiecare  eveniment.

Publicat în Noutati si actualizari | Comentarii oprite

Reorganizarea activitatii de service

Activitatea de service a fost reorganizata pentru a permite tratarea eficienta si clara a unor cazuri mai complexe:

  • sesizarea (cererea) poate fi adaugata direct de client
  • este asociata unui echipament sau sistem din portofoliul clientului
  • are severitate, status si tip care pot fi configurate in administrarea Solis
  • se pot adauga oricate comentarii
  • poate avea asociate oricate interventii efective
  • data si ora sunt preluate automat din sistem, pentru a putea genera rapoarte legate de durata de rezolvare
  • flexibilitate: ca si in cazul vizitelor, puteti adapta Solis la sistemul dvs. de lucru cu privire la activitatea de service. Puteti configura tabele de date pentru fiecare interventie, pentru a urmari cheltuielile, timpul alocat, etapele obligatorii, etc.
Publicat în Noutati si actualizari | Comentarii oprite

Notificari automate

Solis poate trimite automat notificari de service pentru a asigura eficienta in relatiile cu clientii.

Astfel, pentru conturile de suport din noul modul de service, se  trimit notificari automate pe email (sau sms) atunci cand:

  • un client introduce o sesizare de service (catre departamentul de service, pentru confirmare/programare)
  • un client/inginer adauga un comentariu sau editeaza o sesizare mai veche (catre client/inginer)
  • are loc o interventie (catre client/inginer)
  • este rezolvata o sesizare (catre client/inginer)

Modulul general de notificari din Solis permite trimiterea de mesaje atunci cand are loc un anumit eveniment:

  • se apropie data unei revizii, conform unui contract de service (catre departamentul de service)
  • exista o interventie programata a doua zi (catre inginer)
  • trebuie reinnoit un contract (catre departamentul de service), etc.
Publicat în Noutati si actualizari | Comentarii oprite

Editare constante sistem

Editarea constantelor sistemului este acum imbunatatita.

Pentru ca am introdus multe constante noi, in incercarea de a oferi un sistem cat mai flexibil si usor de adaptat oricarui tip de activitate, am profitat de ocazie pentru a reorganiza pagina de editare a constantelor sistemului.

Conceptul de constanta cuprinde in Solis toti parametrii impliciti cu care doriti sa lucrati, de la categoriile in care impartiti clientii la formulele de introducere si incheiere din documente.

Publicat în Noutati si actualizari | Comentarii oprite

Imbunatatire detalii CRM

Cu ocazia modificarilor majore ale modulului de service, au aparut cateva modificari in modulul de CRM:

  • filtrarea contactelor dupa grup de clienti si grup de contacte (persoane)
  • filtrare vizite dupa grup de clienti si dupa tipul vizitei
  • calendarul CRM este personal, afiseaza evenimentele userului curent
  • formatarea numerelor de telefon si fax in format national
  • afisarea telefonului langa numele persoanei de contact in detaliile unei vizite
Publicat în Noutati si actualizari | Comentarii oprite

Imbunatatirea interfetei

Odata cu dezvoltarea modulului de service, am facut cateva modificari pentru a usura utilizarea paginilor respective:

  • paginile de cautare interventii si sesizari contin o lista cu ultimele adaugari
  • pagina principala de service contine un tabel cu ultimele sesizari si link la detalii complete
  • la vanzarea unui echipament, dupa adaugarea unei sesizari de instalare, redirectionare la detaliile sesizarii, pentru completare sau modificari
  • paginile de editare sesizare si interventie au fost reorganizate
  • tipul, statusul si severitatea unei sesizari, tipul unei interventii, statusul unui echipament sunt configurabile in Admin
  • echipamentele inlocuite sunt taiate cu o linie in pagina clientului si se pastreaza pentru istoric
  • calendarul afiseaza evenimentele utilizatorului curent
Publicat în Noutati si actualizari | Comentarii oprite

ID pentru sesizari

Solis genereaza un identificator numeric unic pentru fiecare sesizare, pentru a permite cautarea avansata si identificarea clara a evenimentului. ID-ul fiecarei sesizari apare in pagina de detalii si nu este editabil.

Publicat în Noutati si actualizari | Comentarii oprite

Alerturi automate


Bazeaza-te pe un sistem CRM automat. Solis este la birou 24/7 si pregateste in fiecare dimineata lista de activitati:

  • pentru reprezentantii de vanzari: intalnirile si activitatile de azi, programate in Solis
  • pentru gestionarul depozitului: livrarile ca urmare a comenzilor clientilor si receptionarii marfii
  • pentru contabilitate: facturile cu scadente depasite
  • pentru inginerii de service: sesizarile clientilor, notificarile de instalare ca urmare a vanzarii unui echipament, reviziile periodice
  • pentru management: activitatile programate care nu au avut loc conform planificarii

Astfel, utilizatorul Solis primeste atentionari prin email pe statia de lucru sau pe telefonul mobil si cu un click are acces imediat in interfata pentru mai multe detalii sau completarea rezultatelor.

Sistemul de alerturi din solis este configurabil si foloseste toate datele despre activitatea de vanzare pentru a o eficientiza. Fiecare utilizator primeste doar ce are nevoie pentur a-si desfasura mai usor munca.

Solis urmareste starea lead-urilor, ofertelor, comenzilor, activitatii de service pentru a genera un flux automat de activitati.

Publicat în Noutati si actualizari | Comentarii oprite