Numere de inregistrare

Acum este posibila acordarea de numere de inregistrare evenimentelor de service.

De asemenea, confirmarile de comanda, care initial erau recunoscute prin numarul comenzii clientului, pot primi numere proprii de inregistrare.

Publicat în Uncategorized | Lasă un comentariu

Liste rapide comenzi

In cea mai recenta versiune SOLIS puteti accesa si folosi template-urile de oferta in comenzi.

Pentru popularea rapida a listei de produse dintr-o comanda exista acum 3 optiuni: 

  •  preluarea listei dintr-o oferta facuta anterior clientului
  • preluarea listei dintr-un contract inregistrat in istoricul clientului
  • preluarea unuia dintre modelele salvate in modulul de ofertare.

Publicat în Uncategorized | Lasă un comentariu

Inlocuire echipement

Legat de activitatea de service, puteti inlocui un echipament al unui client dcu un alt echipament, cu alta serie, temporar sau definitiv, ca urmare a unei defectiuni.

Astfel, se pot urmari foarte simplu echipamentele similare aflate la un client, in functie de serie, locatie, sistemul din care fac parte. 

Publicat în Uncategorized | Lasă un comentariu

Tip interventie

Pentru interventiile de service care se desfasoara in mai multe etape, pentru fiecare echipament in parte se poate defini tipul interventiei. Astfel, se poate urmari evolutia echipamentului, mai ales in cazul in care in procesul de intretineme de echipamente este implicata si o terta parte.

Publicat în Uncategorized | Lasă un comentariu

Echipamente la client

In cea mai recenta versiune SOLIS am optimizat procesul de introducere a datelor la client.

Astfel, la emiterea unei facturi care contine un echipament, acesta va fi preluat automat in istoricul clientului, in lista de echipamente aflate la client si respectiv in modulul de service. 

Se identifica produsul si se preia automat seria acestuia din NIR. Pe baza seriei unice puteti urmari indeaproape atat echipamentele vandute cat si stocurile.

Publicat în Uncategorized | Lasă un comentariu

Raport nir-uri

La cererea unui client, am definit un nou raport SOLIS, care sa contina toate notele de receptie a marfii pe o anumita perioada, cu pretul de intrare, subtotaluri si total general.

Toate rapoartele SOLIS sunt dinamice, permit filtrarea informatiei si pot fi personalizate.

Publicat în Uncategorized | Lasă un comentariu

Discounturi specifice

In SOLIS exista acum doua metode de corelare a preturilor de achizitie, respectiv de vanzare.

Metoda ititiala, bazata pe adaos comercial presupune plecarea de la pretul de import si un set de coeficienti specifici pentru a obtine pretul recomandat de vazare.    

In versiunea 12032009 se poata aplica si metoda bazata pe discount la furnizor. Pornind de la pretul de vanzare recomandat de furnizor, se pot aplica o serie de valori de discount, per produs sau per categorie deproduse, pentru  a ajunge la valoarea de achizitie.

Listele de preturi se pot  actualiza ori de cate ori este nevoie, pastrand algoritmul de calcul initial.

De asemenea, se pot genera rapoarte dinamice care sa evidentieze metoda de calcul.

Publicat în Uncategorized | Lasă un comentariu

Interfata noua NIR

Acum se pot introduce produsele pe stoc citind pur si simplu codurile de bare de pe documentul insotitor (atat codul produsului cat si seria, daca este cazul).

Interfata a fost adaptata sa optimizeze preluarea informatiilor codificate, astfel ca acum se pot defini automat loturi noi pentru produsele cu serieunica.

Publicat în Uncategorized | Lasă un comentariu

Coduri de bare

Incepand cu versiunea 12032009, SOLIS permite recunoasterea codurilor de bare cu ajuotrul unui cititor standard si identificarea produselor pe baza acestora.

In plus, atunci cand este cazul, in acelasi mod se recunoaste si se incarca in sistem si seria echipamentelor sosite de la furnizor.

Un ajutor important pentru aceia dintre dvs. care isi identifica produsele in acest mod.

Publicat în Uncategorized | Lasă un comentariu

Unificare clienti

Unificarea a doi clienti din baza de date, fie ei duplicati sau parti ale aceleiasi companii se poate face acum cu un singur click.

Nu trebuie decat sa introduceti codul clientului principal si codul clientului secundar si toate datele celui din urma vor fi preluate in istoricul primului, in masura in care nu exista deja.

Clientul secundar va fi sters din baza de date.

Publicat în Uncategorized | Lasă un comentariu