Comenzi SOLIS

Stimate Doamne, Stimati Domni,

Avem placerea de a va prezenta SOLIS – Comenzi, modulul care eficientizeaza activitatea de distributie prin urmarirea comenzilor primite de la clienti.

SOLIS – Comenzi a fost dezvoltat ca solutie la problemele specifice firmelor de distributie si asigura corelarea comenzi clienti – comenzi furnizori in vederea urmaririi intregului proces de vanzare. SOLIS va ofera functionalitati specifice precum calcularea necesarului de comenzi furnizori, totalizand cererile clientilor si calcularea livrarilor ce trebuie facute imediat dupa actualizarea stocurilor. 

SOLIS – Comenzi permite generarea automata si gestionarea conform ISO 9001 a tuturor documentelor necesare in procesul de livrare: comenzi si proforme, bonuri de comanda, rezervari, procese verbale, printare facturi. In plus documentelor mai vechi se pot refolosi la crearea celor noi (transformarea ofertelor in comenzi, a comenzilor in contracte, a contractelor in comenzi, etc.).

SOLIS – Comenzi asigura o imagine clara asupra situatiei comenzilor, prin urmarirea statusului fiecareia, istoricului tuturor comenzilor primite de la clienti sau trimise catre furnizori, cu urmarirea platilor.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Salvează legătura permanentă.

Comentariile sunt închise.